Vásárlási feltételek

Szeretettel üdvözlünk a Bringakert Webáruházunkban!

Kérjük az üzletszabályzatunkat mindenképpen figyelmesen olvasd el, mielőtt első tényleges vásárlásodat lebonyolítanád! Köszönjük.

Hétköznapokon, 10-18 óráig állunk telefonos ügyfélszolgálattal vevőink rendelkezésére (telefonszámunk:+36 70 285-6223).

Egyéb időpontokban e-mailben lehet felvenni velünk a kapcsolatot.

 

Általános tudnivalók, vásárlási feltételek

A BRINGAKERT internetes üzletben történő vásárlás esetén az üzletünkben is átvehető a megrendelt termék személyesen is a megrendeléstől számított 24h elteltével, vagy ha ez az időintervallum változna, akkor azt külön jelezni fogjuk az adott termék esetén.

A BRINGAKERT internetes üzletben mindenki vásárolhat aki elfogadja jelen üzletszabályzatot, és magára nézve azt kötelező jellegűnek tekinti.

A BRINGAKERT  internetes üzletben történő rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot és tisztában van a rendelés menetével.

Bringakert internetes üzlet tartalmának böngészéséhez nem szükséges semmiféle regisztráció, ezeket bárki adatai megadása nélkül teljesen anonim módon szabadon megteheti. Vásárláskor a szállításhoz és számlához szükséges adatok szükséges megadni.

A rendelés elküldése után a rendszerünk egy megerősítő e-mail üzenetet küld az e-mail címedre, ezt kérjük azonnal ellenőrizni, így az esetleges hibák, vagy téves rendelés esetén még a csomag elindulása előtt tudunk intézkedni. Amennyiben a megerősítő levél valamilyen technikai zavar folytán üres, akkor mi sem kaptuk meg a rendelést, azt kérjük megismételni az üzletben. Ilyen esetekben általában a kosár is üresnek mutatkozik. Egyéb probléma, vagy eltérés esetén vedd fel a kapcsolatot munkatársainkkal.

A megerősítő levél automatikusan generálódik a rendszerben, tehát a rendeléskori állapotot igazolja vissza a Vásárlónak és nekünk egyaránt. Azonos időpontban, két különböző számítógépről ugyanarra a termékre feladott rendelés esetén előfordulhat, hogy mindkét Vevőnek azonnal elérhetőként jelzi a rendszer a cikket, de utolsó darab esetén nem tudjuk mindkét rendelést azonnal teljesíteni. Ez az esetek elhanyagolható részében fordul elő, és a lehető leghamarabb értesítést küldünk a felmerült hibáról.

Egyes termékek esetén előfordulhat, hogy a megadott kép és a termék leírása között eltérés mutatkozik. Ezeket nem tudjuk teljesen kiszűrni, ezért mindenkit arra kérünk, ha ilyennel találkozik, jelezze e-mailben, de mindenképpen érdeklődjön a vásárlás előtt!

 

A felelősség korlátozása

A Bringakert.hu internetes üzletben való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

A Bringakert internetes üzlet semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltakért, bármilyen okból is következtek be:

  • Az interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat.
  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megnadályozza a Bringakert internetes üzlet akadálytalan működését és a vásárlást.
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
  • Bármely levél — függetlenül attól, hogy hagyományos, vagy elektronikus formában érkezett —, de főleg bármilyen adat elvesztése.
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése.
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei.

 

A Bringakert.hu internetes üzlet bármikor szabadon megváltoztathatja bármelyik árát, vagy határidejét. A változás az Bringakert.hu internetes üzlet weblapján történt megjelenés időpontjától lép életbe.

Fenntartjuk a jogot, hogy technikai hiba miatti irreálisan alacsony ár esetén a megrendelést töröljük. Ehhez a Fogyasztóvédelmi Hatóság állásfoglalását vesszük alapul. Az ilyen hibákat észleléstől számítva haladéktalanul korrigáljuk, és az érintettek felé egyedi ajánlatot teszünk.

A Bringakert internetes üzlet szabadon módosíthatja a vásárlás feltételeit, szabályait és/vagy magát a Bringakert internetes üzletet, bármikor, értesítési és bárminemű kötelezettség nélkül arra nézve, hogy megindokolja a döntés helyességét, és a Bringakert internetes üzlet nem vonható felelősségre, ha így tesz.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható a Bringakert internetes üzletben (a weblapon). Bármelyik vásárló, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, nem jogosult vásárolni a továbbiakban.

Abban az esetben, ha a vásárló bármilyen formában megsérti a szabályokat, a Bringakert internetes üzlet szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

A vásárlást megelőzően pontos adatok megadásával ki kell töltened. A hibásan kitöltött adatlapokat érvénytelennek tekintjük és az eladó semmilyen formában nem vállal felelősséget a hibás adatokból eredendő téves teljesítésekért!

 

Értelemszerűen, ha a rendelés hétvégén (szombat, vasárnap) érkezik be, vagy pénteken, akkor ez hosszabbíthatja a folyamatot, mivel a futárcégek csak hétköznap szállítanak ki küldeményeket. Az is késedelmet okozhat, ha a rendelés kapcsán további kommunikációra van szükség a Bringakert internetes üzlet és a kedves vásárló között (hibás, vagy hiányos adatok stb.).

A vállalt szállítási határidők komplett kerékpárok esetében eltérhetnek, mivel azokat gyakran gyári dobozban tároljuk, és csak megrendeléskor bontjuk ki, és állítjuk be. Ez általában 1-2 munkanap csúszást okoz a teljesítésben, kérjük ezt figyelembe venni!

 

Csomagátvételi módok a bringakertről megrendelt termékeket belföldre és külföldre egyaránt futárcégek szállítják ki. Elérhetőségüket továbbítjuk a csomag feladását követően, így a szállítás napján egyeztetni tudsz velük az átvétellel kapcsolatban.

 

Szállítási költséget komplett csomagra számítunk fel, belföldön távolságtól, mérettől függetlenül. Kizárólag a vásárlási érték befolyásolja a fizetendő szállítási díjat.

Amennyiben a futár nem találja otthon a címzettet, hagy egy értesítőt, melyen megtalálható a megkísérelt kézbesítés idő pontja, és a futár mobiltelefonszáma. Szerződésünk lehetőséget ad egy újabb — közösen egyeztetett — időpont kérésére. Ezt a futárral kell egyeztetni telefonon. Csak a második sikertelen kézbesítés után kerül hozzánk vissza a csomag addig a helyi depoban tárolják be a csomagot.

Kérjük átvételkor mindenképp ellenőrizd a csomag épségét és tartalmát, mivel ezek hiányában nem tudunk reklamálni a futárcégnél egy esetlegesen hiányzó alkatrésszel kapcsolatban!

 

Szállítási díjak

Belföldi szállítási díjaink az alábbi módon alakulnak

 

  • 4.000 Forintos teljes összeghatár alatt: 2000 Ft
  • 4.001 és 25.000 Forintos teljes összeghatár között: 2000 Ft
  • 25.001 és 40.000 Forintos teljes összeghatár között: 2000Ft
  • 40.001 Forintos teljes összeghatár felett: 0 Ft, azaz teljesen ingyenes a kiszállítás

 

Külföldi szállítási díjak kalkulásához szükségünk van a megrendelt termékek listájára, hogy futárcég díjszabása szerint várható szállítási díjat számíthassunk. Ez a díj függ a csomag tömegétől és a célországtól is. Külföldi szállítás esetén kérjük érdeklődj e-mailben Ügyfélszolgálatunkon!

 

Kerékpárok kiszállítása

A kerékpárokat teljesen összeszerelve, beállítva szállítjuk házhoz, technikai okokból a kormány és a pedálok kerülnek kiszerelésre, mivel a futárcég csak igy tudja átvenni a csomagot.

A vállalt szállítási határidők komplett kerékpárok esetében eltérhetnek, mivel azokat gyakran gyári dobozban tároljuk, és csak megrendeléskor bontjuk ki, és állítjuk be. Ez általában 1-2 munkanap csúszást okoz a teljesítésben, kérjük ezt figyelembe venni!

A pedálok és kormányfejcsavarok meghúzása otthon is elvégezhető minimális rutin megléte esetén. A pedálok betekerésekor ügyelj arra, hogy melyik pedál melyik oldalra kerül (L=bal, R=jobb). A pedálok meghúzási nyomatéka 35-55Nm, míg a kormányfej csavaroké kb 10Nm. A nem megfelelő szerelés, vagy az ajánlott meghúzási nyomatéktól való eltérés garanciavesztéssel jár, ezért adott esetben fordulj szakemberhez! Minden általunk értékesített kerékpárhoz kitöltött, lepecsételt garanciafüzet is jár természetesen. A kerékpárok kötelező garanciális után állítását 50-100km megtétele után a budapesti Bringakert üzletünkben.

 

Fizetési opciók

Rendszerünkben az alábbi fizetési módok közül választhatsz:

  • Utánvétes fizetés : Készpénzben történő fizetés a csomag átvételekor. (Forintban, és csak Magyarország területén)
  • Előreutalás: Előre egyeztetve lehetőség van a végösszeg átutalására is, ehhez kérjük kérd a banki adatainkat Ügyfélszolgálatunkon! FONTOS! Bankszámlánkra történő készpénzbefizetés nem minősül utalásnak ez esetben +1% kezelési költséget (de minimum 200 Ft-ot) számolunk fel, mivel a bank ezesetben aránytalanul magas költséget hárít ránk.

 

Elállási jog

A vevő (amennyiben nem jogi személyről van szó) jogosult a megrendelést követően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mail üzenetben vagy telefonon. Figyelem, az e-mail üzenetek sokszor hosszasan keringenek a szerverek között, a kiszállítás előtti elállás kérelmének figyelembevételéhez a mi levelező programunkba való beérkezés tényleges idejét tudjuk értelemszerűen elfogadni és nem a levél feladásáét!

A vevő a termék átvételét követő 30 – harminc – munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól és e határidőn belül visszajuttathatja a terméket a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26) Kormányrendelet szerint. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

Az elállási jog minden vásárlót megillet (amennyiben nem jogi személyről van szó) , de csak a termék kipróbálása illetve felpróbálása esetén érvényesíthető (új állapotú termék). Elállási jog gyakorlásával visszaküldött termékeket kizárólag tiszta állapotban, blokkal vagy számlával együtt fogadunk, továbbá nagyban megkönnyíti az ügyintézést az alábbi Elállási nyilatkozat kitöltése, és mellékelése!

Már használatba vett termék esetében az elállási jog nem érvényesíthető, de természetesen közösen egyeztetett értékcsökkenés alkalmazásával a terméket a legtöbb esetben vissza tudjuk vásárolni, vagy be tudjuk számítani más termékbe.

A vevő elállása esetén eladó az áru ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb tizennégy napon belül visszatéríti. Az eladó kizárólag használatba nem vett, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a vételárat ezen pont alapján.

Az elállási jogra hivatkozva visszaküldött termékek szállítási költségei a vásárlót terhelik. A portósan küldött csomagokat a Bringakert webshop nem veszi át, azt minden esetben visszairányítja a feladónak.

Amennyiben méretcserére van szüksége, ezt jelezheti Ügyfélszolgálatunkon, ilyen esetekben a határidő rugalmasan változhat, megoldható az eredeti áru, csomagcserekor történő visszajuttatása is.

Felhívjuk figyelmed, hogy amennyiben Cégre kiállított ÁFÁs számlát igényelsz, abban az esetben az elállási jog hivatalosan nem illet meg, továbbá bármilyen visszautalás esetén csak a számlán megjelölt Vevő (cég) számlájára tudunk visszautalást indítani.

Amennyiben a vásárló egy korrekt módon teljesített rendelést nem veszi át és a GLS az a Bringakert internetes üzlet költségén visszahozza a csomagot, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a vevőt a jövőben csak előzetes fizetés esetén szolgáljuk ki!

 

Garanciális feltételek

internetes üzlet, vagy beszállítóink, a gyártók és az importőrök az eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállalnak. Az ettől eltérő szavatossági idő, vagy jótállás, és ennek időtartama az adott áru mellett van feltüntetve. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

A webshopban megvásárolt kerékpárokra a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról 151/2003.
(IX. 22.) Korm. rendelet hatályos és alkalmazandó. A rendelet értelmében a jótállás időtartama 1, azaz egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk Felhasználó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az
üzembe helyezés napjával kezdődik.
Ha Felhasználó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A termékek meghibásodása esetén az alábbi elérhetőségeinken kérhet bővebb felvilágosítást a Tel: 70 2856223

 

A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet alapján Szolgáltató a hibás teljesítése miatt, vagy jogszabályon alapuló jótállás keretében érvényesített kifogás intézése során a rendelet
szabályai szerint jár el, Felhasználó hátrányára nem tér el.

A garanciális hiba miatt visszaküldött termékek szállítási költségei a vásárlót terhelik. A portósan küldött csomagokat a Bringakert webshop nem veszi át, azt minden esetben visszairányítja a feladónak.

 

 Garanciális ügyintézésre visszaküldött termékeket kizárólag tiszta állapotban, blokkal vagy számlával együtt fogadunk.

 

Termékek visszaküldése

Egyértelműen garanciálisnak tűnő esetben a garanciális terméket – megelőlegezve a végső döntés várható kimenetelét – díjmentesen felvesszük Tőled, és bevizsgáljuk. A végső döntést követően, amennyiben a garanciális igény jogos, a javított/cserélt terméket ingyen visszaszállítjuk, ha viszont a hiba nem garanciális jellegű, akkor a be- és visszaszállítás költsége a Vevőt terheli (1490+1490=3980 Ft).

Kérdéses esetben, amikor a hiba garanciális jellege nem jelenthető ki egyértelműen, a beszállításról a Vevőnek kell gondoskodnia. Természetesen, ha a hibáról bebizonyosodik, hogy garanciális jellegű, a beküldés díját visszautaljuk. Ha a hiba garanciális jellegű volt, úgy a visszaszállítást díjmentesen intézzük, ha nem garanciális, úg a visszaküldés is a vevőt terheli. (+1490 Ft).
A visszaküldésnél törekedni kell a legolcsóbb szállítási módra, ami általában 500-1500 Ft körül alakul, ennél magasabb ár esetében egyeztetni kell előzetesen, hogy jogos garanciális igény esetén megtéríthessük a beküldés költségét!

A visszaküldött termékek szállítási költségét – összhangban a hatályos jogszabályokkal – tehát csak garanciális esetben térítjük meg. Mivel ezt csak utólag tudjuk biztosra, ezért Utánvéttel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.

Figyelem! A Posta új ÁSZF-je alapján a postai levélként csak kis méretű (324x229x24 mm-nél kisebb méretű) csomagokat lehet küldeni, a nagyobb méretű küldeményeket csak postán maradóként lehet feladni, vagy csomagként lehet átadni nekik házhoz szállításra! Erre kérjük ügyelj, amennyiben pl terméket küldenél vissza!

Kérjük, amennyiben árut küldenél vissza, postán maradóként ne adj fel nekünk küldeményt! A visszaküldés előtt nyugodtan kérj tőlünk segítséget, ha bizonytalan vagy a lehető legolcsóbb szállítási mód kiválasztásában!

 

Adatvédelem

A vásárlók személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Minden résztvevőnek joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely, akár az összes általa megadott információt, kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény kötelez.

Az eladó a vásárlók adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetve alvállalkozóinak átadja (pld. Posta). Az alvállalkozók az eladó által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni.